magsjukan härjar

Kommentera
Detta är tredje dagen johan är magsjuk. Tycker ju att om jag ska bli smittad så skulle det redan ha skett? Känner mig ju lika pigg som vanligt. Skulle ju vara typiskt om jag blev sjuk nu. Över nyår och allt. Även om det kommer bli en väldigt lugn nyår för oss känner jag inte för att krama toalettstolen årets sista dag. 

Idag har jag hitills tvättat sängkläder som vi ska byta till när magsjukan lämnat guldvägen. Sedan har jag börjat skriva en lista (samt bocka av) på saker vi behöver köpa inför bebisens ankomst.
 Har letat fram listor på internet, men bantat ner dem ordentligt. Tror inte direkt ungen kommer skrika efter en hoppgunga första dagen? 
Jag ska skrivit ner det allra viktigaste som jag vill ska finnas hemma när vi lämnar bb.
 

Idag kan jag iaf bocka av skötväskan. Köpte en helt vanlig väska på Åhléns. För jag ha tänkt köpa ett sånt här att ha i. 

Skötväskor är dyrt och  jag hittade ingen som jag tyckte passade våran vagn. Detta tyckte jag va en himla bra grej. Då man kan göra om ALLA väskor till skötväskor. TIPS!