snus

Kommentera
Belle vaknade för ett litet tag sen och låg och gjorde små ljud. Johan kunde inte somna om så jag har tagit med mig henne på nedervåningen. Men hon somnade om direkt jag la henne här nere i soffan och nu sover hon som en stock igen..the typical bebis. Vi kunde ha stannat kvar i den varma sköna sängen istället haha. Nåväl det är inte då tokigt att vara här och mysa. 
Mysa är ju en central del av livet nu. Det är det ända vi gör här hemma.


Igår kom Maria och Tobias förbi en liten sväng. Då var Belle vaken en liten stund. Det bästa som finns är att se människor man älskar pyssla om de finaste man har♡

Nu ska jag koka en (5) koppar kaffe. Skulle kunna dricka hur mycket som helst. Tror det beror lite på att mitt snussug har kommit tillbaka. Trodde jag var fri från skiten nu. Har ju gått över 9 månader. Men jag har lovat mig att om jag INTE börjar ska jag unna mig sprillans nya löparskor. Vet redan vilka jag vill ha. Ett par Ascis skor♡ Det är dom skönaste jag haft. Provat både Nike och Reebok. Älskar Nikeskor som promenadskor,  men inte som löparskor. Det är ju det absolut viktigaste när man ska springa, det man har på fötterna. 
Som sagt, håller jag mig borta från snuset då blir dessa skor mina!! Det känns som en bra motivation.