torsdag

En kommentar
Stressade iväg som en tok till föräldragruppen imorse som skulle börja 10....trodde jag. Tydligen hade den blivit flyttad till 13.30. Suck. 
Vad skulle jag hitta på nu då? Antingen gå hem äta och kort därefter gå tillbaka igen, eller strosa runt på stan lääänge och bara vänta ut tiden.
Blev det senare alternativet. 
Men tur va det, för jag åt även lunch med Maria och Liza. God mat och tokprat är inte så tokigt.hehe.
Älskar att gå ut och äta lunch/fika. En av mina favoritintressen. Äta med kompisar. Eller äta ö h t. Hehe.
Vad vore livet utan god mat? Jag har lovat mig själv att aldrig förbjuda mig någon mat någonsin. Visst kan man välja bort en bulle mot en macka ibland . Men här kommer ni aldrig se en bild på en burk kvarg ..
Okej, detta blev ett sidospår. 
Gick på föräldragruppen efter lunchen och efter det åkte vi direkt till stugan och åt tacos. 
En mycket mysig dag. 
Använder ordet "mys" väldigt ofta nu förtiden. Men det är ett perfekt ord att beskriva mammaledighet med...MYS!  

 
1 Anonym:

skriven

Dessutom är Belle så mysig ❤