måndag

Kommentera
Idag steg vi upp vid 8. Det var skönt. Belle ville göra morgon redan klockan 6 men jag va inte riktigt redo att starta veckan  då;) så hon fick komma upp i sängen och sova brevid mig ett litet tag till. 

Idag har vi hunnit lite av varje. Springa, handla mat, laga burgare när johan kom hem på lunch, tvätta, betala räkningar och så har jag gjort en tabbouleh. Vi åt det på midsommar  och jag ha inte riktigt släppt tanken på den sedan dess. 
Det är bulgur, bladpersilja, tomat, gurka, lök, citron, mynta  och olja bland annat. Mycket gott och passar till nästan allt eller bara som den är.


Belle har faktiskt börjat sova lite mer på dagarna nu. Idag har hon tagit två powernaps på mer än en timme styck. Det behövs för både hon och mig. Har som sagt hunnit en hel del här hemma.  Hoppas det håller i sig!