två dagar

En kommentar
Hallå! Har inte riktigt haft tid att skriva de två senaste dagarna. 


I fredags följde jag och Belle med Johan till Umeå.  Vädret var dock kasst och egentligen var det inte så peppande att hänga på stan med barn och barnvagn. Ja, just det. Jag älskar min fina vagn men den är inte rolig att köra runt i butiker/rulltrappor. Det är verkligen en pansarvagn. Vet inte hur många klädställningar jag körde in i och hur många hälsenor jag höll på klippa haha. Tur det inte är så ofta detta problem inträffar.. Belle tyckte dock det va rätt häftigt att åka vagn och titta på alla färger och ljus i affärerna.
Jag hade hursomhelst med mig en lista på allt jag skulle köpa. Vet  ni hur mycket jag kom hem med på den listan? Inget!! Bara lite grejjer till Belle. Lite besviken. Men efter lunchen var Johan jätte trött och jag blev då bara opepp på fortsätta shoppa.
Men men, vi han äta lunch med Johans syster så det va trevligt!


Igår sprang jag faktiskt med vagnen då Johan jobbade. Brukar annars lämna henne hemma. Det gick hur bra som helst. Vagnen funkade ypperligt till det ändamålet även om den är tung. Men 5 km på ca 31 minuter med en vagn. Det är jag fasiken nöjd över. Är sjukt sugen på prova milen snart. Jag vet jag klarar det.
Sedan for vi till stugan. Och så stannade vi över natten. Och nu är vi fortfarande här. 

Så har dagarna sett ut. Idag är det morsdag. Min första morsdag 😃
 
1 Mary:

skriven

Snygging😘