fredagsmys

En kommentar
Sitter i soffan framför idol med en skvätt rödtjut. Tycker det är rätt nice att unna mig det en fredagkväll ensam i soffan. Johan har match ikväll. Men det gör inget. Det är skönt att få den här lilla stunden för sig själv. 

Idag har jag haft min systerdotter hos mig. Så mysigt. Vi har varit i lekparken, åkt på dollarstore,  ätit tomtegröt och pepparkakor och lekt med lego och barbie. Belle har varit så intresserad av allt hon gjort och bara suttit och tittat. Tänkte först att det kanske skulle bli fullt upp med två barn samtidigt men det blev snarare tvärtom. Belle har varit så nöjd med att bara se på. 




Blir nog en tidig kväll för mig. Har varit riktigt trött denna vecka. Hoppas på en hel natts sömn!


 
1 Anonym:

skriven

Va ere för åkpåse ? Fin färg! 😊

Svar: tack:) det är en voksi urban. riktigt varm. Hon sov i den ute idag i endast byxor och tröja utan att bli de minsta kall:)
lindaforsgren.blogg.se