torsdag

Kommentera

Nu har jag gjort två arbetsdagar denna vecka.
Det har gått bra för både mig och Belle. Idag har hon varit hemma med Johan och det har varit bra för henne och johan att få vara själva. Hon har blivit väldigt mammig senaste dagarna och direkt hon ser mig ska hon vara i min famn. Johan får inte hålla i henne när hon ser mig. Därför tror jag det är bra att jag är borta lite emellanåt. För då går det minsann hur bra som helst att vara hos pappa. Johan har ju inte möjlighet att vara pappaledig under någon längre tid så därför behövs nog dom här stunderna.

Nu är framtänderna på gång och det märks på henne. Men jag försöker aktivera henne med att bygga torn, bläddra i böcker och busa lite så hon glömmer nog bort det onda emellanåt. Hon vill att man ska vara nära hela tiden. Men jag sitter brevid henne på golvet då jag inte orkar bära henne hela tiden. Även i bärselen börjar hon bli tung. Men det är övergående och om ett par dagar känns det bättre för henne. 

Imorgon är det fredag och det känns extra mycket som fredag när man har jobbat lite under veckan  ser framemot helgen :D