valborg!

Kommentera

Godmorgon! Vi sitter och myser i soffan med fika och kaffe. Belle har sovit så bra på nätterna denna vecka. Bra tajmat då jag inte varit så kry. Det sista man behöver då är en ettåring som tjorvar på natten.

Belle börjar säga mer och mer ord. Nu på morgonen har hon sagt "tack" och "vovve". Tack när hon fick vällingen. Och vovve när vi såg ett hundprogram nu på morgonen. Hon kan fler tecken så som "sova" och "apelsin".
Hon är som en liten svamp just nu så suger åt sig allt. Tror också hon lär sig och utvecklas mycket på förksolan. Vi är jätte nöjd med förksolan och jag vet inte längre ifall vi vill byta. Hon trivs verkligen bra där och enligt personalen funkar ju allt jätte bra. Vi får se. 

Idag är det valborg och vi ska bara ta det lugnt.
Jag och Johan har köpt nya cyklar och en cykelstol +hjälm till Belle så vi ska nog ut på en tur. Jag vill att vi ska cykla mer och ta bilarna mindre. Jag hoppas det. Tar nog inte lång stund innan vi tjänat igen cyklarna eftersom vi får minskade besinkostnader. Dessutom får vi motion och sedan blir vi ju mer miljövänliga;) Bara positiva saker  alltså!! Ska bli spännade att se vad Belle tycker om att åka på cykeln. Hon var inte så road av att testa hjälmen iaf haha.