Fredag!

Kommentera

Det har ekat lite tomt här de senaste dagarna men jag har jobbat heltid denna vecka. Väntar nu på min sista kund innan det är dags för helg! Är ledig på måndag (då förksolan är stängd) så jag får en långhelg ändå.

För några dagar sedan gick vi in i vecka 22. Helt otroligt var tiden går fort denna gång. Och magen växer mycket fortare också. Bebisen rör sig väldigt mycket. Minns aldrig om Belle rörde sig såhär mycket vid denna tid? Tror inte det. Johan har inte lyckas känna något än, varje gång han lägger handen på magen så sluter bebisen med sin gymnastik. Så typiskt. Men det är nog bara en tidsfråga innan han kan både känna och SE...

Ibland när jag tänker på att vi ska få en till bebis kan det pirra i magen. Känner mig så lycklig och tacksam. Trots det gråter jag ganska mycket på kvällarna. Jag är mycket mer känslig denna gravditet. Gråter när jag ser tv, gråter när jag tänker på bebisen.... ja jag gråter hela tiden. Haha. Är verkligen känslig. Tycker lite synd om Johan som måste sitta och trösta och torka mina tårar i soffan var och varannan kväll. Men jag inser ju vilken tur jag haft som träffat världens mest lugnaste och tryggaste kille. Även hur mycket det stormar så vet jag att han står stadigt vid min sida. Nu börjar jag gråta igen.... När jag skriver detta haha.

Det är inte lätt att leva med en gravid kvinna men det är tur han tar det med ro♡