Godnatt

2 kommentarer

Belle somnade sent. Har varit lite sisådär med nattningen senaste tiden.
Vet inte varför. När hon väl somnar sover hon iaf hela natten. Men ibland måste vi hålla på 1-2 timmar innan hon kommer till ro. Ikväll prövade jag att sätta henne i bärselen och "guppa" runt fram och tillbaka i hallen. Efter 5 minuter sov hon som en stock i selen. Det var bara att gå upp och knäppa lös och lägga henne i sängen. Känns bra att ha en "backup" för struliga kvällar.
Selen är egentligen tänkt till lilla bebisen men tror visst den kommer användas till Belle också. Hon älskar verkligen att vara så nära som det bara går.

Jag ska snart ta och hoppa i sängen. En alldeles renbäddad säng med NYA kuddar. Jag vet inte hur länge jag och johan sagt att vi måste köpa nya kuddar. Att en sånn enkel grej kan ta så lång tid att åtgärda. Jag skojar inte om jag säger att det är 2 år.....minst. haha. Men nu så. Nu är dom på plats! Nu hoppas jag bara plattan är laddad så jag kan se lite serier!

Godnatt!

 
1 Moa:

skriven

Inez har också svårt att komma till ro, både när hon ska sova på dagen och för natten. Har använt sjalen för jag har inget tålamod att hålla på 🙈 så tacksam att den är så effektiv! Och toppen att Belle trivs med selen också 😘

2 Linda:

skriven

Ja,jag vet inte varför det ska vara så jobbigt att sova. För hon säger att hon vill sova just innan.
Ikväll var det lika jobbigt.... förhoppningsvis bara en fas❤ ja den blev verkligen perfekt ❤