Måndag

Kommentera

Både jag och Belle har blivit förkylda. Belle började bli snorig i fredags och jag igår. Som tur var ingen feber för någon av oss även om jag kände mig väldigt hängig igår. Idag känns det mycket bättre för oss båda. Fast Belle har egentligen varit lika pigg och full av energi som vanligt. Haha. Dom tål nog en förkylning bättre än en annan, som nästan får en nära döden upplevelse;)

Så typiskt att vi knappt ens hann börja på förskolan. Det är väl det här man får räkna med.
Idag är jag hemma med henne då förskolan är stängd. Och såhär i efterhand var det nog lika bra så vi fick en extra dag att vila upp oss på.

Nu ska vi göra oss iordning för en liten promenad innan lunch. Är så glad jag inte har speciellt mycket foglossning. Konstigt,men tycker det lilla jag hade har blivit bättre. I somras fick jag lite ont när vi var och fick på djurparken. Men nu kan jag vara ute och promenera 30-40 minuter i rask takt utan att få det minsta ont. Får njuta av det så länge det varar...

Hittade denna bild från vecka 9. Där tycker jag verkligen magen började bli stor. Om jag bara visste då hur den skulle se ut 13 veckor senare haha.