Julen!

Kommentera

Så började julen lida mot sitt slut. Firade julen för första gången på bortaplan, dvs hos Johans föräldrar och ja, jag kanske inte ska kalla det "bortaplan" för Johans familj är ju min familj. (Sa till Johan en gång att även om vi skulle göra slut så skulle jag aldrig göra slut med hans familj;) 

Så det gick ju hur bra somhelst att inte fira hemma med min familj. 

Belle tyckte nog julen var trevlig för hon gick verkligen all in och sedan rakt in i kaklet under julklappsutdelningen då hon ville gå och sova. Hon säger oftast till när hon vill sova på kvällen. Särkilt eftersom hon nästan slutat sova på dagen. 

Hon fick hur mycket saker som helst. Så nu måste hon verkligen få ett större rum om hon ska rymmas alla fina saker hon fått. 
Jag och Johan funderar på måla om det större rummet till henne nu under mellandagarna. Går ju in i vecka 40 (!) imorgon och jag har en stark känsla av att jag kommer gå över tiden. Därför måste jag sysselsätta tankarna på något annat. Så varför inte tänka på vilken kulör vi ska måla på väggarna i Belles nya rum? 

Tror jag också ska passa på att packa ihop julen nu i början av veckan. Ifaaaaall jag skulle råka föda lite tidigare än beräknat så slipper jag iaf ta tag i att städa bort julen direkt vi kommer hem från BB;)



Skriv inläggstext