lördag

Kommentera
Imorse fick jag sovmorgon. När jag vaknade vid 09.30 var det alldeles tyst i huset. Tänkte nu ligger väl Johan och Belle i soffan och sover. 
Så jag smög ner och där var dom inte. Och bilen var borta. Dom hade åkt iväg till Belles farmor och farfar för att äta frukost. 
Det kändes så märkligt att vakna helt själv. Men jag hade knappt hunnit dricka upp kaffekoppen så var dom hemma igen. Ordningen återställd!

Nu ligger Belle och sover sin tupplur och Johan har spacklat väggen. Så nu väntar vi på att det ska torka så vi kan sätta upp tapeterna.
Det är så roligt att göra om! Ska bli spännande att se hur det blir när det blir klart. Är liiite orolig att valt en för mörk tapet. För sent att ångra sig nu men samtidigt ville jag inte ha för ljus. Det blir nog bra. Går ju faktiskt att tapetsera om.... igen... haha. Vi har ju nyss tapetsera här hemma så jag var lite orolig när jag la fram mitt förslag till Johan. Men han tyckte det också skulle vara en bra idé. 
Här får ni en förebild!