måndag

Kommentera

Idag gör vi inte så mycket. Känner mig slö så vi sitter mest på golvet och leker. Och fikar macka i soffan. Vi har tagit en liten promenad på ica Södermalm också.  Det är skönt med sånna här dagar. Johan är i Umeå idag och jag har inte haft möjlighet att duscha. Det är det svåraste att få till nu...en dusch. När hon var mini kunde jag ju bara lägga henne på en handduk på golvet eller använda babysittern. Men dom alternativen funkar inte nu. Maria kommer hit senare så jag kanske får utnyttja henne som barnvakt en liten stund;)

Belle har nu kommit på det här med gåvagnen. Hon har varit lite rädd för den men nu ska det köras hela tiden. Hon går inte utan stöd än. Så jag börjar känna mig lite orolig inför förskolestart. Det är ju bara en månad kvar. Men hon kanske hinner komma på det innan dess. 
Man kan ju inte försöka lära dom gå.. Det är något dom måste få komma på själv!