fredag! !

En kommentar

Vi har städat nästan hela dagen känns det som. Eftersom Johan är hemma idag så fick jag sovmorgon. Klockan 10 steg jag upp. Vad har hänt med mig? Jag som alltid varit morgonpigg.
Det är nog småbarnslivet som har hänt. 
I helgen blir det ingen sovmorgon för Johan åker och spelar hockeymatch hela helgen. Ända upp till Kiruna och Överkalix ska dom. Så imorgonbitti måste jag skjutsa honom till ishallen då bussen går 07. Gäspar bara av att tänka på det. 

Hursomhelst. Jag steg upp och började städa. Tog längre tid än det egentligen behövts. För jag städar och Belle river ut under tiden. Men, jag tänkte, så länge hon är nöjd så får det ta den tid det tar. Men nu är huset nystädat och Belle sover, Johan pluggar så jag ska bara slappa. 
Klockan 16 ska jag fara och simma med Olivia och Lisa.  Och ikväll ska vi bara ta det lugnt här hemma. Johan är hemma så vi ska laga tacos och se New girl. 
Jippi!!
 
1 Anonym:

skriven

Vilken bilstol köpte ni? 😊

Svar: vi köpte maxi cosi mobi. Vi är nöjda. stort plus är att det finns 3 olika lägen. för när hon somnar så kan man luta bakåt så inte "huvudet hänger". Sedan är den ganska hög på sidorna:)
lindaforsgren.blogg.se