torsdag

Kommentera
Idag lämnade jag Belle på förskolan vid 9. Eftersom hon varit väldigt mammig senaste tiden  (tänder på g...igen..) så var jag lite orolig för hur det skulle gå. Men hon ville knappt ta av sig kläderna då det var full fart in. Kändes ju skönt. 
Men när jag kom och hämtade henne en timme senare var hon ledsen. Hon hade varit ledsen nästan hela tiden. Usch vad ont det gjorde i mig.
Imorgon är det Johan som lämnar och hämtar (eftersom han är hemma och pluggar) så ifall det blir för jobbigt för henne får han hämta hem henne tidigare. Vi får hoppas det går bra. Men det här med tänder alltså.. hoppas det går över snart... 


När vi kom hem blev det lunch och sedan en liten promenad så hon fick sova. Hon var trött för hon somnade nästan direkt vi kom ut. Vi gick upp en gata för att hälsa på några grannar. Det känns så roligt att ha lite bekanta i våran ålder bara en liten bit bort. 
Efter det får vi iväg och handlade och där mötte vi olivia som följde med oss hem och åt middag.

Sedan var det dags för Belle att sova. 
Nu kör vi lite bollibompa innan läggdags. Är mycket lättare att få henne att somna om man försöker få henne att slappna av en stund innan.
Efter 18 blir det inte så mycket lek och bus så hon kommer upp i varv. Utan då blir lite barnprogram och mys i soffan. Så oftast somnar hon innan hon ens druckit upp vällingen...

Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen..imorgn ställe jag klockan på 05.30 så jag har gott om tid på mig imorgonbitti..