Tisdag

Kommentera

Nu är påsklovet över och det var en peppad liten tjej jag lämnade på förskolan. Inga som helst protester vid påklädning imorse.

När hon var lämnad åkte jag iväg och hämtade ut ett paket på ica innehållandes ett par klänningar jag ska ha i helgen.
Sedan åkte vi på mammaträning. Elsie sovde sig igenom hela passet för första gången. Var grymt omotiverad att fara imorse och jag försökte komma på en vettig anledning att stanna hemma. Men man mår alltid bättre när man rört på sig. Så jag är glad jag for. 
Det går dåligt för mig att  träna överhuvudtaget. Har inte fått in någon rutin alls. Är inte rikrigt motiverad tror jag. Dessutom är det svårt att hitta tid. Får nog vänta tills sommarlovet. Eller nån annan gång. Kommer hinna träna resten av livet så jag behöver inte känna någon brådis.