Onsdag!

Kommentera

Nu har jag jobbat 3 dagar och jisses vad roligt det är att få komma ut och arbeta. Hade gruvat mig helt i onödan. Eller jag var inte speciellt nervös för att jobba, utan för att lämna barnen, främst Elsie. Men det har gått hur bra som helst för hennes del också. Tror det har och är nyttigt för hela familjen att jag lämnar hemmet en stund. Det blir lätt att jag själv tar på mig ansvaret för allt runtomkring. Jag vill lixom ha kontroll. Men nu vet jag att Johan och barnen faktiskt fixar allt utan mig ;) 


Även om jag jobbat och haft fullt upp dom timmar jag är på jobbet känner jag mig ändå fylld av ny energi. En annan sorts energi. Skulle gärna kunna tänka mig att jobba lite i höst också men Johan kommer jobba heltid och vi går följa den plan vi har, att jag är hemma till året ut. Sedan får Johan ta över. Det blir nog bra det med.

När jag kom hem från jobbet så for Johan och köpte nya utemöbler. Vi hade ju tänkt bygga ut våran altan på framsidan i sommar men vi har inte tagit tag i det. För lite tid och ork. Men nu har vi ju nya möbler iaf ;) 


Till middag kom Robin förbi och vi gjorde sushi! Så gott. 

Det är ju faktiskt inte speciellt svårt att göra själv heller. Vi testade faktiskt att ha lite majonäs i. Låter konstigt men det var verkligen en hit! Majonäs, avokado och crabsticks...... tips på bra kombination ;)