Snart fredag!

Kommentera

Den här veckan gick ju fort. Mina 4 stackars timmar på jobbet hinner jag inte med? Tycker jag bara hinner komma på jobbet så ska jag fara hem igen. Men det är precis lagomt.

Nu när jag varit ifrån jobbet ett tag så känner jag ju hur bra jag trivs. Trivs med själva arbetet, alla fina kunder och med kollegorna. Även om vi jobbar var för sig så är det trevligt att ha någon att prata med emellanåt. Kunna ge varandra tips och råd men även kunna skratta och tokas med;) Det tycker jag är viktigt!


Idag fick Belle sin 3 årspresent (6månader för tidigt;) av sin farmor och farfar. 

Hon var väldigt nöjd! Dom andra barnen på gatan har ju cyklat på vanliga cyklar medans hon har harva på med sin trehjuling. Så hennes första reaktion var att säga " Som dom andra barnen". När hon och Johan kom tillbaka efter jungrufärden så så hon även "Jag älskar cykeln". Finns inget bättre att se den typ av lycka i sina barns ögon. En egen cykel! Blev så påminnd om hur stor hon blivit. Min lilla tjej har blivit stor ♡