Torsdag!

Kommentera

Elsie vaknade klockan 4 imorse. Pigg och alert. Förstod varför när jag tittade i blöjan. Vid 6 hade jag fått Elsie att somna om men då vaknade Belle. Och Elsie vaknade igen efter 5 minuter. 

Trodde inte jag skulle överleva denna tidiga morgon men konstigt nog känner jag mig rätt pigg ändå. 

Elsie somnade när vi cyklade på förskolan och sover fortfarande så jag ligger bara i soffan och lyssnar på musik. Min kropp ÄR trött idag och jag måste lyssna på den. Även om den där mega tvätthögen ligger och väntar på att få lite omtanke.
Den får gott vänta lite till.
Jag tänker inte stressa sönder dessa ljuva småbarnsår. Jag måste påminna mig om det med jämna mellanrum.
Man måste vila när tillfälle ges.

Så nu blir det kaffe och Mumford & sons tills lillan vaknar.

När Elsie vaknar ska vi åka in på stan och äta lunch. Blir nog en bra torsdag ändå ❤