Måndag

Kommentera

Vilken bra måndag jag har haft. Vi har inte gjort något speciellt men jag har känt mig så lycklig. Jag älskar den känslan. När det nästan pirrar i kroppen. Och jag tror det smittat av sig på barnen för dom har verkligen varit..nöjda och glada hela dagen. För det är ju faktiskt så, att barnen känner av sina föräldrars sinnesstämning. Det vet man ju dom gånger man gått runt och varit irriterad och stressad. Barnen blir ju precis likadan;) 



Lördagens lilla julfest blev lyckad! Däremot tyckte jag inte min mat blev lika god som jag hade hoppas på. Men skitsamma. Vi hade roligt ändå! Däremot var det inte så smart att dra igång beerpong klockan 00.30. Påminn mig om det nästa gång.

Så igår var vi rätt trötta här hemma;) 

Imorgon är det dags för luciatåg på Belles förskola. Hon har velat i många dagar om hon ska vara tomte eller lucia. Det blev tomte tillslut. Tror hon är lite nervös. För ikväll när jag nattade henne frågade hon om jag kunde hålla henne i handen imorgon. Absolut. Kommer alltid hålla hennes hand♥️