Onsdag!

En kommentar

En sak jag kommer sakna med att vara föräldraledig är alla morgonpromenader. Älskar att vara ute och gå på morgonen. 

Ska ta var på det nu. Det är inte så himla länge kvar innan jag ska börja jobba på riktigt. Har avverkat 2 föräldraledigheter på 3 år. Tiden gick sannerligen fort. 
Men jag ska erkänna att jag längtar efter att jobba. Jag har senaste tiden känt mig lite less på vara hemma. Inte less på vara med barnen utan mest less på ja... inte jobba. Less på vara hemma i hemmet! Tänk om man fick en saftigare föräldrapenning. Då hade man ju kunnat hitta på massa roliga grejer med barnen. För DET hade jag inte blivit less på;) 

Idag har vi inte så mycket planerat jag och Elsie. Min lilla soon to be 1åring.
Jag och johan har ingen aning om vad vi ska köpa till henne i 1års present. Tips mottages gärna till en som egentligen har allt redan ( läs syrrans gamla grejer;) 
Men jag skulle vilja ge henne något som bara är hennes! För Belle är väldigt medveten om att alla saker är sånt hon har fått. Och det stämmer ju till viss del.

Nu ska vi stöka undan lite här hemma och kanske baka något denna luciadag till ära!

 
1 Krister:

skriven

http://www.viforaldrar.se/artiklar/mammorna_hindrar