Lilla Elsie

Kommentera

Elsie är nu 8 veckor. Det firar hon med att bli förkyld..igen. Denna oro alltså. Den tar så mycket energi. Är ju livrädd hon ska bli lika dålig igen. Fick nästan panik när jag såg hon började få slem i näsan och munnen. Gah! Detta slem som kunde ha tagit hennes liv. Har såhär i efterhand tänkt mycket vad som kunde ha hänt. Om hon hade fått sina slemproppar mitt i natten...När vi sovde. Vi hade verkligen änglavakt när det skedde på akuten i Umeå. Som att det var meningen..att vi var på rätt ställe. Därför är jag livrädd detta slem. Vill bara att hon ska vara frisk och att allt ska vara som vanligt.


Men risken att hon blir lika dålig som sist är väldigt väldigt liten. Men oddsen är (för mig) för höga ändå för att jag INTE ska oroa mig. En risk är alltid en risk. Oavsett storlek på den.


Älskar ju mina barn så det gör ont. Det gör ont att vara förälder.