Helgen!

Kommentera

Idag är jag TRÖTT! Igår hade vi en liten firmafest och när jag la mig i sängen och tittade på klockan var den 01.50. Klockan 06 tyckte barnen vi skulle göra morgon så jag har alltså sovit endast 4 timmar inatt. 

Jag måste ha minst 8 timmar för att fungera normalt😂 har längtat hela dagen efter att det ska bli kväll så jag får lägga mig i sängen. Och nu när det börjar närma sig kväll blir jag helt plötsligt pigg? Nåväl, ska lägga mig tidigt ändå.


Vi hade hursomhelst jätte trevligt och barnen var ju såklart med. Dom badade och badade hela tiden. När dom hade somnat drog vi igång en 5kamp. Jag kom sist som vanligt. Jag är verkligen ingen tävlingsmänniska. Vinner aldrig och bryr mig egentligen inte speciellt mycket om vilken placering jag får. Det gör väl att jag inte riktigt anstränger mig heller. 


Nu sover barnen och jag ska slappa i soffan. Så trött......