Tänder!

Kommentera

Elsies lilla tand är helt framme nu. Så skönt. När Belle fick sina första tänder var hon ju vaken på nätterna. Elsie verkar inte riktigt reagera på samma vis. Hon är mest lite orolig på kvällen men sover hela natten. Men hon har varit väldigt förkyld. Vet dock inte om det beror på tanden eller inte.


Elsie älskar leverpastej. Har hittat en som är helt mjölkfri. Så när vi äter frukost får hon sitta och plocka lite leverpastej, ost och bröd. Tror inte hon blir jätte mätt på det utan det är mest för att hon ska få testa nya smaker och konsistenser. 


Annars då, motorveckan här i stan och vi har inte besökt så många evenemang.
Är rätt trött efter den här veckan med Elsies förkylning osv. Blir inget öltält för min del detta år. Även om jag varit lite sugen på en utekväll. Men det kommer fler år. Har ju varit gravid eller haft en bebis de senaste 4 åren. Räknade ut att sist jag var ute var 2013 ? Eller iofs var jag ju ute en onsdag för 2 år sen. Men jag får helt enkelt vänta till nästa år. 2018 får bli mitt år ;)