Måndag

Kommentera

Efter en underbar helg var det dags för måndag igen!

Vi spenderade helgen mestadels utomhus och jag åkte skidor både lördag och söndag. Elsies absolut första skidtur blev det då hon fick åka med i skidpulkan. Är så skönt att äntligen börja träna lite igen. Har ju haft tur med båda mina graviditet och förlossningar att jag inte fått några besvär. Det enda jag haft är mycket sammandragningar under graviditeterna. (Vilket i sin tur kanske gjort att barnen kommit något tidigare än beräknat?). Men det är ju inget man får men av efteråt. 

Hursomhelst. Det känns som kroppen är redo för att steppa upp träningen liiite. Om någon månad till ska jag nog börja springa lite. Måste börja träna upp kondition och styrka inför hockeysäsongen till hösten.Tur jag har god tid på mig;)  

Idag har vi tagit en promenad med vagnen och hälsat på min mormor. Belle vet exakt vart hon bor och så peppad på fara att hon inte hade tid att äta upp sin lunch. Väl där rev hon ut allt hon kom åt. ( vilket är rätt mycket då mormor har prylar överallt;) 

Imorgon är det dags för förskola för Belle  och jobb för Johan så det kommer kännas tomt här hemma efter den här lovveckan.