Tisdag!

Kommentera

Det absolut bästa med att ha en blogg är att gå tillbaka att titta vad man skrivit under olika perioder. Extra roligt är det att gå tillbaka och läsa det jag skrivit om Belle när hon var i samma ålder som Elsie. Så jag kommer nog fortsätta dokumentera mina små flickors liv. Det finns en hel del jag väljer att inte skriva om, men deras utveckling och roliga händelser tycker jag är okej.  Kanske uppskattar dom det när dom blir äldre. Kanske inte. Men själv hade det varit roligt att läsa om mina första år ifall det hade funnits bloggar på 80-90 talet;) 

Belle är på förskolan och Elsie sover. Jag har passat på att duscha och plocka undan lite här hemma innan vi hämtar hem storasyster. På förmiddagen var jag på första träningen sen... ja.. evigheter sen. Det var så roligt att äntligen få röra på sig och få upp pulsen lite. Kroppen känns redo! Om det är fint väder någon dag framöver ska jag testa springa lite. Enligt bloggens arkiv hade jag redan avverkat 5 km löpning med Belle när hon var 3 månader .

Elsie närma sig snart den åldern men jag kommer inte alls komma upp i den distansen innan dess. Det har helt enkelt inte funnits tid och ork till det. 
Men nu känner jag mig pepp på att få in lite rutin kring träningen. Tänkte starta med två pass i veckan. Det känns rimligt och något jag kommer klara av utan att det blir för stressigt.