Lördag

Kommentera

Igår förmiddag höll vi på med lite allt möjligt här hemma.  Johan och Belle städade bilen och gjorde den sommarfin. Nu fattas bara nya sommardäck. Men förhoppningsvis kommer dom i veckan så det känns skönt att ha den städad när vi ska lämna in den.

Jag passade på att ta hand om massa tvätt. Jag sa igår till Johan att det största problemet i mitt liv just nu är den där sabla tvätten. Då sa han "Då är du nog en väldigt lycklig människa, om du bara har tvätten som är det jobbigaste i ditt  liv". 
Och ja, jag känner mig lycklig. (Om än trött ibland). Kan faktiskt inte komma på något annat än den där jäkla tvätthögen. Just nu iaf.( Livet är ju ständigt i rörelse och vad som väntar imorgon vet ju ingen) Men jag får tänka på det nästa gång jag hänger tvätt..... Att livet är rätt nice ändå;)

Efter vi var klar med allt så åkte vi iväg till stugan där det väntades bad i badtunnan.
Johan tog det ett steg längre och badade i älven. Jag höll mig på det torra och badade ingenting. Men det får jag ta ikapp senare;) 

Idag ska vi nog mest ta det lugnt här hemma. Har inga måsten utan  vi ska nog gå ut en sväng:)