Måndag

Kommentera

Idag har vi besökt djurparken för första gången denna säsong. En helt perfekt dag då det var lagom temperatur och lagomt med folk. Vi var ett gäng mammor och barn som tittade på djur, fikade och barnen fick leka. Älskar att vara mammaledig dagar som denna. 

Barnen var glada och nöjda. Och väldigt lättvaggade ikväll. Medans jag nattade Belle så hade Johan fått Elsie att somna i selen. Så det blev en snabb och smärtfri nattning. (Om man jämför med igår och vi höll på i 1.5 timme 😅)

Älskar att hitta på saker med barnen. Minns jag kände mig helt handfallen ibörjan och undrade hur jag skulle klara av att ta hand om TVÅ barn. Hur gör man? 
Men tänk ändå vad snabb man är att anpassa sig. Minns inte hur det kändes att bara ha ett barn. Det flyter på. Även om det är kaos ibland och jag bara vill stänga in mig i ett rum.. Men den där läskiga känslan är som bortblåst.

Belle är ju så himla rolig att hitta på saker med. Hon är nyfiken och inte speciellt rädd. (Både på gott och ont). Hon tar gärna kontakt med både barn och vuxna. Och hon är gärna peppad på testa saker hon aldrig gjort. Hon lever verkligen livet.
Ska bli så roligt att få resa med henne i sommar och se uppleva en utlandsresa genom hennes ögon❤