Semester!

En kommentar

Om 37 dagar kommer jag ligga och glassa i den här solsängen. För den 23 juni åker hela familjen till Spanien. Det ska bli såå skönt med semester. En vecka med sol, värme, god mat och inga måsten. Jag har verkligen nedräkning. Vi åker tillsammans med Annie och Mattias och deras barn. Så det kommer bli superkul! 

Ska bli så spännade att resa med barnen. Jag och Johan har ju varit iväg mycket. Men detta blir nog helt annorlunda. Blir ju en annan typ av semester när man reser med barn. Jag kommer ju inte kunna ligga och halvsova i solstolen hela dagarna;)


Men det blir ju semester från vardagen. Miljöombyte minstsagt. Ska bli så roligt att få se Belle uppleva en sån här resa. 

På midsommarafton sätter vi oss på planet till mallorca. Är lite nervös för flygresan med barnen men det ska nog gå bra. Det är ju också mer grejer man måste hålla koll på. Bland annat med packning osv. Men det mesta går ju att ordna på plats ifall man glömt något.


Vi har ju varit på exakt samma ställe för några år sedan. Detta hotell ligger ju i princip bara på andra sidan gatan. Så jag vet ju hur stället ser ut och att det kommer funka med barnen. Så det blir nog bra! Älskar ju Spanien så nu får man bara fila på det viktigaste spanska fraserna.... "Una cerveza por favor" ;)

 
1 Anonym:

skriven

Una cerveza GRANDE!!!! Por favor! 😘😉