Torsdag

Kommentera

Godmorgon! 


Vi har haft några superbra nätter här hemma. Men ändå är jag trött. Den där jäkla förkylningen kommer och går hela tiden. Så less. Kanske för att man aldrig får återhämta sig ordenligt? Nåväl, det är bara att köra på. 

Belle är hemma från förskolan idag och konstigt nog får jag mer gjort när hon är hemma? Medans Elsie sovde hann jag röja upp i hela huset. På kanske 30 minuter. När Belle är på föris är jag så slö och bara sitter i soffan och vilar. Känns som man blir mer effektiv med två barn. Då ser man varje chans man har att "hinna med nått ". Och då är man snabb vill jag lova. Man låter inte en sekund gå till spillo.

Elsie växer och frodas och det känns som hon har utvecklas jätte mycket den senaste tiden. Just vi 4månader får dom som ett utvecklingssprång där dom både lär sig greppa, vända sig och bli mer fysisk överhuvudtaget. Hinner inte med. 


Nu ska vi strax på ett litet uppdrag och sedan kanske en fika på stan. Bra torsdag!