3 timmar.....

Kommentera

Den här natten har varit KAOS😂 Förra natten sovde Elsie så himla bra i sin säng och i sitt rum. Hon vaknade visserligen ett par gånger. Men det var lätt att få henne att somna om. Kände mig sjukt optimistisk och tänkte att snart är vi nog i mål med det här projektet. 


Skulle aldrig ha tänkt så. 


Igår vaknade hon vid 22 och sedan tog det några timmar (läs 5 ) innan hon somnade om ordentligt igen. Då var klockan 03 när vi bytte av varandra och Johan tog över och sovde med henne i soffan. Jag sovde sedan 3 timmar innan det var morgon igen. Hoppas denna natt bara var ett undantag. Konstigt nog känner jag mig inte så jättetrött. Men det lär väl ändra sig under dagen. Jag hoppas och tror nätterna kommer bli bättre för varje dag som går. Är övertygad om det. 

På lördag ska jag och Johan faktiskt ha barnvakt och gå ut och äta på hotellets restaurang! Johans mamma och pappa ska ta hand om Elsie under kvällen och jag hoppas hon sover bra då. Känns ju lite nervöst (för deras skull) om hon skulle strula. Men det kommer nog gå bra.
Belle ska sova hos min mamma och pappa. 
Ser verkligen framemot lördagen. Det var så länge sedan vi bara va jag och johan. Utan barn. Denna stund behövs. 

Nu ska jag slappa i soffan medans Elsie sover. Min lilla älskade bebis. Får nästan dåligt samvete över att jag kände mig less och irritetad inatt. Men det är ju lätt hänt. 

Den här natten är ju glömd om 100 år... ;)