Onsdag!

Kommentera

Nu börjar ordningen i detta hem bli återställd. Elsie har nu i 3 nätter sovit från prick 19.00 - 06.00 i sin säng. Inte ens ett litet uppvak. Det kan ju inte bli så mycket bättre för en småbarnförälder;)

Sömn är verkligen en lyxvara och jag har verkligen fått ladda batterierna ordentligt nu. Nu är jag mitt rätta jag igen. För sömnbrist lockar verkligen fram en personlighet man inte visste man hade ;)


Tjejerna fick i måndags ett brev från jultomen (deras farmor, men det vet dom såklart inte om). Belle har börjat förstå mer och mer om jul och julafton. Kommer vara stor skillnad från förra året. För då var hon fortfarande lite för liten tror jag. Men i år ska det bli så roligt att få uppleva julen genom henne.

Hon har sagt att hon önska sig en dockvagn där man både kan ha en "bebis uppe och en nere". Med andra ord en tvillingvagn? Och fler dockor önskar hon sig.

Elsie är ju alldeles för liten för att önska sig saker så det blir nog mest nödvändigheter till henne. Hon behöver en ulloverall, en lampa till hennes rum och kläder i storlek 80-86.

Vi kommer inte handla så överdrivet mycket till barnen. Läste någonstans en mamma som "bara" gav barnen 2 julklappar. En sak det VILL ha och en sak de BEHÖVER. Det lät rätt vettigt tycker jag. Dom kommer få så mycket av nära och kära dessutom.
Tror inte dom kommer sitta helt utan julklappar om jag säger så;)