Torsdag

Kommentera

Ursäkta denna blogg bara handlar om sömn. Men det är ju det mitt liv handlat om senaste veckan. Så nu ska ni få höra...


Elsie sovde hela natten i sitt rum i sin säng! Hon vaknade en sväng strax innan 21. Men somnade snabbt om. Och vaknade inte förens klockan 06!!! 
Var så lycklig när jag vaknade och insåg jag själv hade fått sova 9 timmmar i sträck! Tror inte jag sovit en hel riktig natt sen hon föddes. Ska bli så spännande att se hur kommande nätter blir. Men jag är väldigt positiv! Nu vet jag ju att det GÅR.

Jag visste ju att det kunde bli lite struligt några nätter. Det blir ju så när man ska ändra rutiner. Men det har varit värt det.
Samsovningen har varit mysig och barnen är ju såklart välkommen att sova med oss fortfarande. Men jag vill att natten ska börja i deras egna sängar. Och är dom sjuka/ledsen och oroliga ska dom ju såklart få komma och sova hos oss.

Elsie håller på få sin 7e tand. Så hon har haft lite feber nu på förmiddagen. Jag tror den också kan ha haft sitt finger med i spelet då det gäller nätterna. Men snart så är den helt framme. Nu ligger hon och sover så jag har passat på att städa och tvätta lite. Sedan ska vi hämta storasyster och åka och hälsa på tjejernas farmor! Det blir mys 😍