Måndag

Kommentera

Det har varit några tuffa dagar med sjukdom, dålig sömn och tidiga mornar.

Elsie har sovit dåligt några nätter och jag har lite feber emellanåt och ont i huvudet. Nu sitter min förkylning i öronen. Känns som jag är instängd i mitt egna huvud. Belle är ju frisk och rastlös. Dålig kombination av allt ihop jag skrivit. 

Men Elsie verkar piggare idag och jag börjar se ljuset i tunneln! Vi är osäkra på vad hon egentligen har. Jag är inne på höstblåsor medans bvc ( som jag ringde idag) tror det är vattkoppor. Vi har fått tid för 10månaderskontroll på fredag eftermiddag. Förhoppningsvis är hon pigg då! 

I helgen har vi gjort ytterst lite. Johan gjorde höst på vår lilla gård och styrde in alla cyklar osv i förrådet, for på återvinningen osv. Igår var det nog världens längsta dag. Kändes som klockan gick i snigelfart. Men vi passade på att tvätta och baka lite. När Elsie skulle sova sin eftermiddagsvila tog vi en promenad och kastade kartonger och Belle fick busa lite i lekparker. 3 stycken hann vi med innan vi gick hem igen. 


Men snart är vi friska! Hatar verkligen sjukdomstider....