Måndag

Kommentera

Idag har vi varit och hälsat på min barndomskompis Lisa och hennes lilla bebis. Så söt och liten. Man glömmer bort hur små dom faktiskt är. Elsie kändes så stor helt plötsligt. En mycket trevlig eftermiddag!

Det kändes lite overkligt hela situationen. Det var ju inte så länge sedan jag och Lisa cyklade omkring på Lugnet och hängde i våra familjehem. Och nu har vi helt plötsligt barn och bebisar? Tiden går onekligen fort. Vad händer om 15 år till? 



Jag har blivit golvad av någon slags trötthet och har ont i mina bihålor. Inte så roligt att känna sig hängig emellanåt. Elsie har sovit oroligt senaste nätterna dessutom men nu är den andra framtanden helt framme. Så nu får hon gärna lugna sig lite med tandsprickningen;) 



Annars händer det inte så mycket den här veckan. Men för den som gillar onödig information så ska vi lämna in våran bil på lagning imorgon. Ena dörren går ej att öppna. Det värsta jag vet med att äga bilar är att dom KAN gå sönder. Lägger gärna pengar på något annat än en trasig bildörr om jag säger så...


På onsdag ska jag äntligen klippa mig. Hoppas Elsie sover. Skulle vara skönt att kunna sitta och njuta av en stund i frisörstolen. Men man vet aldrig med bebisar;)