Torsdag

Kommentera

Godmorgon! Vaknade imorse med båda barnen i sängen. Förstår varför det finns sängar som är 2 meter bred för en sån skulle vi ha haft ;) Men det är ingen idée att köpa ny säng så länge barnen är små. Likadant med en soffa egentligen. Det spills, läker och sölas.

Vi får helt enkelt trängas emellanåt. Men det är ju rätt mysigt ändå;)

Elsie sover och när hon vaknar och ätit lunch ska vi iväg på några ärenden. Måste dessutom handla blöjor! Vill inte veta hur mycket pengar vi lägger på det varje månad. Belle är till viss del blöjfri men inte riktigt ändå. Hon vill ha den ibland och då är hon väldigt rädd om den. Jag vet att hon skulle fixa att vara utan på heltid. Men vill inte tvinga henne. Hon måste komma på det själv tror jag. Snart så..


Nästa vecka ska jag äntligen fixa mitt hår. Sist jag klippte det var i Januari!! Inte så konstigt det börjar kännas risigt. Dessutom har håret blivit så konstigt senaste tiden. Det är både fett och strävt på samma gång. Antar det är hormonellt då även hyn har varit knepig. Så jag tror det behövs en rejäl klippning och kanske lite färg. Trivs väldigt bra i färgen jag har nu som är lite guldblond. Men möjligtvis liten uppiffning i botten. 

Typ såhär som Bianca Ingrosso har sitt hår hehe. Vi får se.. nått liknande;) för en sak jag vet, det går aldrig att få EXAKT som på bild. Men man får en liten humm på ett ungefär vilket håll man vill gå åt. Så TYP så...