imorgon!

En kommentar
Har så himla svårt att sova. Imorgon klockan 11 är det dags för operationen. Tiden hit har gått jättefort tycker jag konstigt nog. Har lyckas lägga tankarna åt sidan och koncentrerat mig på det som händer här och nu. Blev så less ett tag på att allt bara kretsade kring det här att jag va tvungen att bara lämna det en stund. Men nu, nu är det det dags.
Har senaste tiden faktiskt börjat känna av "den där grejen" i magen. Har mått lite lätt illa, känt ett tryck när jag äter. Jag har blivit fort mätt/illamående vilket resulterat i viknedgång. Egentligen har jag haft dessa symtom länge när jag tänker efter. Det började redan höstas. Sökte hjälp på vårdcentralen för jag magen krånglade och trodde jag fått magsår. Men fick i princip rådet "drick vatten, ät fiberikt och sluta stressa". Men det var nog kanske det här som spökade. Kanske. Jag vet inte. Men just dom här symptomen HAR blivit värre. Jag har ju ändå en klump i magen på 9×7 cm. Det klart den kan störa! Men det är bara mina egna teorier. Jag KÄNNER den konstigt nog inte. Hursomhelst, efter imorgon är det förhoppningsvis över och jag kommer nog inte vara superpigg men jag kommer VETA att nu kan det bara bli bättre! 



 
1 Ellinor:

skriven

Lycka till med op! ❤️