Hej!

Kommentera
Det finns alldeles för lite tid att skriva här. Det är 5 veckor kvar till bröllopet, så direkt barnen somnat på kvällarna (läs; OM dom somnar) så är det bröllopsplanering för fulla muggar. Och när jag tar en paus så ser vi på Entourage. Finns ingen tid att knappa på telefonen med andra ord. 
Det börjar pirra i magen ordentligt nu. Är glad att det mesta är fixat nu. Det fattas lite finlir och vi har tid kvar att ändra/lägga till lite om vi vill. Det flesta inköp är klar. Det som fattas är lite strumpbyxor, värmeljus och annat småtjaffs. Festhäftet är snart klart. Var ju betydligt mer jobb än jag anat med det. Men jag ska fixa allt "innehåll" sedan ska Johan göra det praktiska runt omkring. Han är en självutnämnd expert på Word eftet 4 år på universitet, så han får svära över att texter och ord hamnar på fel sida vid utskrivning😂 


Nästa vecka ska vi träffa prästen och vi håller just nu på välja musiken. Inte så lätt. Vi har en suverän präst och han har gett oss fria tyglar i kyrkan. Vi är ju inte speciellt kyrklig av oss så vi vill hålla det rätt "avskalat" vilket han förstår. Ska bli så spännande hela grejen och jag har ingen aning om hur hela den här dagen kommer bli? 

Med husköp och husförsäljning då? Ja det går sakta men säkert framåt. Huset ska besiktas nästa vecka så efter det kommer väl tempot öka! Vi har inte lagt ut vårat än utan vill vänta och se hur allt blir. Spännande tider! 

Om jag är stressad? Faktiskt nej.. lever ju tillsammans med lugnet själv och varför ska jag bli stressad?😂 När man närma sig 30sträcket händer det något, man tar det mer chill. Tror jag🤷‍♀️