Min Johan

Kommentera




Min fina Johan. Vi har snart varit tillsammans i 10 år. Det känns så overkligt men samtidigt så självklart. Jag visste direkt att vi skulle hålla ihop. Att vara så fast bestämd i det, när man är en osäker 20 åring, säger väl en hel del. 
Han är mitt lugn, när det stormar hos mig. Han brusar aldrig upp.

Han ger mig inte 1000 komplimanger varje dag, men han får mig att känna som den viktigaste personen i hans liv. Det är fint det. 

"Vi har det rätt bra tillsammans Linda" Det har vi. 
Även om vi ibland är irriterad på varandra, diskuterar. Men det betyder att man KÄNNER för varandra. Utan alla olika känslor, så skulle allt bara dö ut.
Att man emellanåt är arg, irriterad, besviken på varandra betyder att man VILL lösa konflikter och gå vidare... med varandra. 

Det är en fin balansgång mellan att ta varandra förgivet och känna trygghet att man alltid har varandra. Men jag tror vi balanserar det rätt bra vi två❤