söndag

Kommentera
Det är svårt att hinna skriva här just nu. All tid jag har utöver går till att fixa inför bröllopet. Dvs några timmar på kvällen. Det är faktiskt rätt roligt att pyssla. För det är ungefär det vi har kvar. Pyssel. Imorgon ska jag beställa brudbuketten då jag äntligen hittat på ett ungefär hur jag vill ha den. Så många beslut. 
Bordsplaceringen är nästan klar, även festhäftet. Beroende på hur mycket tid jag känner att jag har över kanske punkterna längst ner på priolistan blir av. För även om jag har flera idéer så kan inte allt genomföras... om jag inte vill gå in i väggen😂 Det ska vara roligt. Inget annat. 

Nu har jag 3 dagar kvar av den här semstern och i veckan hoppas jag lite grejer går i lås. 
Sen passa på att mysa med barnen. Och städa. Hade tänkt påbörja lite rensning här hemma men det skiter jag i. Måste fånga dessa 3 ynka dagar. Börja jobba på torsdag och sen nästa helg åker jag och Johan till Umeå med några vänner och bor på hotell!! Inga barn. Bara vuxna. Det behöver vi. Uppladdning inför en hektiskt höst!