Lördag

En kommentar
Belle sover hos mormor och morfar ikväll. 
Hon tar nästan förgivet att hon ska sova där varje gång vi ses. Så det var bara att bädda och låta henne stanna kvar när vi åkte hem. 
Johan är ute på några kompisar så jag och Elsie ha myst själv en stund.

Jag känner mig lite skör just nu. Oroar mig mycket. Pappa ska genomgå en stor hjärtoperation snart. Min älskade starka pappa. Min trygga punkt. Det känns som det skakar på marken jag står på.
Jag har stora förhoppningar på att det kommer gå bra. Men då jag märker men annars orädda pappa är rädd. Då blir jag rädd.


Försöker tänka positivt. Han kommer få bästa tänkbara vård då hjärtcentrum i Umeå är bäst i hela landet. Vilken tur dom upptäckte det i tid och det kommer åtgärdas innan något händer. Operationen kommer med störst sannolikhet gå bra. Även om återhämtningen är lång kommer han må bättre än innan operationen. Han kommer helt klart fixare! Det vet jag. 

Nu ska jag krypa ner brevid min lilla Elsie. Hon sover oftast tätt intill mig på natten. Det gör ingenting längre. Inte nu. Älskar att gosa ner mig brevid hennes varma kropp. Den här tiden i livet är så kort. 
 
1 Emelie:

skriven

Så tråkigt för din pappa.. Förstår precis hur du känner då både min pappa och min farfar genomgått stora hjärtoperationer.. Det kommer gå bra för din pappa också och som sagt tur att dom upptäckte det i tid ❤

Svar: Nej men åh😟❤ Inte roligt. Hjärtat är ju hjärtat.. så man blir ju orolig. Men det kommer förhoppningsvis gå bra! Men själva operationen låter så.. obehaglig.
lindaforsgren.blogg.se