Onsdag

Kommentera
Imorse vaknade jag t o m före barnen. Elsie sovde 13.5 timme inatt. Från 18.30-08.00 i sitt egna rum. Blev nästan lite orolig när jag vaknade imorse och ingen av barnen väckt mig? Det märks att bebistiden börjar lida mot sitt slut... vad fort det gick ändå. Det är ju en väldans kort tid under barnens första år man är vaken på nätter med amning och blöjbyten. Minns knappt den tiden längre.. 


Imorgon börjar Johan jobba efter lovet och vi börjar sakta men säkert gå mot vardag och rutin igen. Belle börjar förskolan nästa vecka. 
Älskar jul och allt vad det innebär men det är faktiskt skönt när vardagen är igång igen.
Jag ska försöka njuta av mina sista veckor som mammaledig innan Johan tar över en stund. I Mars blir det första månaden vi BÅDA jobbar och det känns... jätte märkligt. Men samtidigt spännande. Det kommer såklart bli en omställning och jag räknar med det kommer finnas mindre tid över till annat än barn, jobb och hem. Men när man kommit in i den nya vardagen kanske andra saker löser sig allt eftersom.

Det känns spännande med ett nytt år. Jag vet inte vad som kommer hända, har inga planer eller "mål". Men det jag hoppas är att vi kommer ha KUL, njuta av barnen och tillsammans med barnen! Det är ungefär det.
Vi får helt enkelt se vad 2018 har att erbjuda♥️