måndag

Kommentera
Vet inte om det bara är jag, men det känns som sommaren slut snart? Får alltid den känslan när motorveckan är över. Nu har jag inte varit någon flitig besökare under denna vecka. Enda gången jag bidrog med min närvaro var på onsdagkväll när vi gick ut på kvällen. Och det var kul, men det räckte gott och väl för min del. 


Annars så har jag ju semester! Så skönt. Dessvärre verkar ju vädret inte vara lika bra som tidigare men det gör mig ingenting. Jag är ju en höstmänniska så jag laddar upp inför mörka kvällar, levande ljus, te, filtar, frisk härlig luft, vackra kyliga dagar, en gosig kofta och bara det här lugnet som sprider sig. Och denna höst blir ju något utöver det vanliga! 




I lördags åkte vi till Umeå för att uträtta lite ärenden. Nu kan vi bocka av Johans kostym och skor till barnen. Vi passade även på att köpa nya täcken och sängkläder. En säng blir ju rätt ofräsh när man har småbarn;) Läckande bröst och läckande blöjor i tid och otid. Skulle vilja byta bäddmadrass också men det väntar vi med tills minsta barnet är blöjfri. Hann inte riktigt köpa allt vi tänkt, då vk hade med oss barnen. Men vi ska åka till Umeå om ett par veckor igen då vi måste hämta kostymen som behövde sys om lite. 

Vi stannade kvar en natt hos Johans syster så vi kom hem igår kväll. I veckan har vi inte så mycket inplanerat. Det känns skönt, det är ju det som är semester!