6 juni!!

Kommentera
Länge sen sist, men tiden finns inte riktigt där;) Det är mycket på jobbet, barnen och hemmet. När jag väl har en stund över så är det mycket bröllop i huvudet. Jisses, ska man lyckas ro den här båten i hamn? Kommer hela tiden på fler och fler grejer jag glömt och inte tänkt på. Bröllopskordinator? Finns det någon sån i närheten? Jag är i stort behov. Lyckligtvis har jag hjälp runtomkring. Sedan får jag nog bara sänka ribban till "good enough". Det kommer bli bra. Det viktigaste är ju att vi säger "Ja" till varandra i kyrkan. Resten är bonus;) 
Hitills har allt flytit på bra och tyckt jag haft både KOLL och TID. Men nu har postnord strulat med inbjudningskorten och nu börjar stressen pumpa i ådrorna. Jag och Johan är verkligen inga perfektionister och lever mer efter mottot "äsch, det blir bra sådär.. " så bröllopet skulle inte känns som OSS om allt var perfekt in i det minsta detalj.  Så jag får ha det i åtanke när nerverna och stressen börjar eskalera. 




Annars har vi lite annat på gång och livet känns väldigt spännande! Kanske blir det ingenting av det hela eller så kommer allt hända på en gång! Men det är ju det som är så spännande med livet... 
Förlitar mig på ödet och det som är menat att hända, händer. Ursäkta min mystiska formulering. Gillar inte själv när folk lämnar värsta cliff hangern, men ja.. så är det just nu;)