Bästa som finns❤

Kommentera

Att våra tjejer har blivit såhär stor? Det är en sån märklig känsla där man njuter av att få se deras utveckling samtidigt som jag ibland vill stanna tiden och bara vara där vi är just nu. Varken framåt eller bakåt.
Jag är så tacksam att jag kunnat få barn. Tänker på det emellanåt att det var ingen självklarhet. Och jag visste ju innan Belle blev till att jag skulle ha en krokigare väg att gå, då mina hormoner i kroppen inte stått rätt till. Och det var en krokig väg med hormontabletter, blodprov, ultraljud och till sist en remiss till ivfkliniken i Umeå. Sen hade jag sån tur att i väntan på det upptäckte jag att var gravid 2 dagar innan vi skulle åka dit. Vad är oddsen? Hade ju läst och hört om sånna solskenshistorier men alltid tänkt att jag inte kommer tillhöra den minoriteten. Aldrig någonsin. Men Belle ville annat;) 
Och lilla Elsie som bara helt plötsligt blev till kort därefter. Det var meningen att just ni skulle komma till oss❤ 
Jag är så nöjd så nöjd och tanken på en tredje bebis finns där. Det ska jag inte sticka under stolen med. Men jag kommer aldrig sörja ifall det inte blir så. Jag har ju inget att sörja. Jag har ju er mina små älskade barn❤