helgen

2 kommentarer
Vi har hängt i umeå i helgen. Jag och mamma har varit på frisör kurs/visning. Så vi passade på att ta med oss hela familjen. 
Vill vara nära min familj hela tiden nu.
Det är tunga tider för familjen Forsgren då även pappa väntar på sin bypassoperation. Vi kommer nog opereras och vara sjukskriven samtidigt. 
Är ledsen och glad omvartannat. Ibland får jag nästan panikångest och tänker jag kommer dö. Johan är lugn och sansad och säger att allt kommer gå bra. Han är min största trygghet och håller uppe humöret i familjen. Jag är en riktig partypooper. Känner inte igen mig själv. Jag hoppas jag får göra min röntgen imorgon. Och jag får ett besked innan påsk. Ett bra besked. Mycket tyder på att det blir ett sånt också. Försöker trösta mig med det. Men det är en vidrig situation att vara i. Kunde inte i min vildaste fantasi ana hur det skulle kännas. Önskar ingen i hela världen detta. Ovissheten. 





Kommer ändå att försöka jobba som vanligt. Tänker att dels går tiden fortare och att jag får tänka på något annat. Jag är ju frisk tills motsatsen är bevisad. Jag känner mig precis som vanligt i kroppen. Förutom den tunga klumpen i bröstet. 

 
1 Frida Fjellner:

skriven

Vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag förstår såklart att du är orolig. Hoppas på bra resultat efter röntgen. Kram på dig Linda!

2 Frida Fjellner:

skriven

Vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag förstår såklart att du är orolig. Hoppas på bra resultat efter röntgen. Kram på dig Linda!