Långfredag

Kommentera
Tack för alla kommentarer under veckan! ❤
Detta har på riktigt varit den jobbigaste tiden i mitt liv. Tur den inte blev så långvarig. Nu ska tumören bara bort (Ja det kallas tumör, men godartad sådan) och sen så.. då kan jag lägga detta helt bakom mig.
Vården här i Sverige är ju grym. Fick hjälp så snabbt och dom har varit så mån om mig personalen. Har fortfarande möjlighet att ringa min "kontaktperson" när som helst när jag undrar över något. Det ingår i vårdprogrammet. Det är fint. 


Vi firar påsk i stugan. Vi kom hit igår efter vi slutat jobba och hämtat barnen från Förskolan. Elsie trivs förövrigt hur bra som helst där. Personalen säger det går jättebra och hon gråter inte längre vid lämning. Däremot börjar hon nästan alltis börja gråta när jag ska hämta henne;)
Nästa vecka är det påsklov och det känns bra att barnen får lite ledigt med pappa. 

Nu ska vi snart ut och åka skidor! Blir en bra påsk det här❤