Måndag!

Kommentera
Äntligen börjar Elsie bli piggare. Hon har varit väldigt snorig, hostig och emellanåt haft feber. Än så länge har ingen av oss andra trillat dit. Hon är ju ändå varit sjuk en vecka nästan. 
Det är inte kul när hon är sjuk. Hon blir så rosslig och slemmig. Jag vet inte om det hör ihop med att hon haft RS. Har lite svårt att tror det. Det är ju ändå ett år sedan. Men Belle var aldrig såhär sjuk av en förkylning så som Elsie blir.

Hursomhelst, vi har haft en mysig marknadshelg. Vi tog en tur på lördagen med barnen. Vi passade på när Elsie skulle sova. Det blev en ballong till Belle och lite godis till mig;) På kvällen bjöd vi hem Johans föräldrar på middag. Jag testade göra quesidillas. 




Gjorde 3 olika fyllningar:
- Fetaost, cremefraiche, vitlök, ruccola
- Kyckling, mozarella, jalapeno, honung
- salami och mozarella

Barnen tyckte det väl va sisådär men ibland får dom faktiskt äta det som serveras. Känns inte så omväxlande att leva på spaghetti och köttförsås och korvstroganoff var och varannan dag. Belle älskar dock fetaost och oliver så hon åt en hel del innan själva middagen;) 

På söndagen fick jag sovmorgon så jag och Elsie sovde till 08.30. Efter frukost åkte jag och tränade lite. 2 gånger fick jag till förra veckan! Imorgon ska jag träna innan jobbet, så pappa kommer och hämtar mig innan han jobbar imorgon ( vi har bara en bil och johan behöver den imorgon med barnen). Klockan 06.30 imorgonbitti står pappa Janne utanför. Har packat iordning väskan och lagt fram träningskläderna så det ska gå så smidigt som möjligt att ta sig iväg;)  
Jag tränar inte så jättelånga pass och inte så jättejobbiga. Den här första tiden är mer till för att få in rutinen. Så fråga mig inte på vikter och repetitioner;) Jag vet ibland inte ens vad jag gör för övningar. Men all träning är ju bra träning;)