Onsdag

Kommentera

Här någonstans i denna vackra samling hänger min klänning. Mer än så får ni inte se. hehe. Skulle ju egentligen vilja skriva om allt som har med bröllopet att göra men vill ju inte avslöja allt ifall det är några gäster som läser. Inte ens Johan ska få se klänningen förens Dagen D. 
Jag och pappa åkte nämligen en sväng till Umeå igår. Så jag passade på att besöka den enda bröllopsbutik som finns här i västerbotten.. typ. Jag hade bokat tid och fick jättebra hjälp med att prova ut. Hon tog fram ca 6-7 klänningar efter mina önskemål. Men redan när jag provade klänning nummer 1 kände jag att det var den jag ville ha. Sa inget till henne om det. Utan när jag provat alla frågade jag henne om vilken hon tyckte va bäst och då sa hon också den första. Så det var inget snack om saken... 
Först kändes det lite tråkigt att prova utan sällskap. Men såhär i efterhand var det rätt skönt att bestämma helt själv. Jag kan ibland vara så lättpåverkad av vad andra tycker när jag själv är velig och ska ta beslut. 

Nu måste klänningen bara sys upp då den är på tok för lång. Men det får man ju räkna med när man är en kortis på 158 cm. Ska ju visserligen ha klackar. Men inte för höga då jag är kass på gå i sånna skor. Är redan nervös inför det😅 


Den här lilla tjejen har sovit så bra senaste tiden. Hela natten i sin säng och i sitt rum. Känns så ovant att inte ha hennes varma lilla kropp brevid mig på natten. Hon börjar helt enkelt bli stor nu.. Jag vaknade klockan 06 imorse och blev så förvånad över att det bara var jag och Johan i sängen.